M som i Maria

Alla inlägg under december 2008

Av Maria - 2 december 2008 20:14

högt upp i granen! Snygga va? Fick de i bröllopspresent av maken igår! Bästa presenten, och han hade självmant gått in i butiken, bara det! För lilla jag...Så nu vet ni alla TIK-anhängare, att här är det julpyntat på ett rekorderligt sätt.

I övrigt har jag varit med Vilma på eftermiddagen, hämtade henne på dagis. Hur mysigt som helst hade vi...medan jag lagade mat hör jag från hallen: Var är tummen? Var är tummen? Då har hon klätt på sig mitt pannband (med dösallad på), halsduk och vantarna, men då blev det lite svårt med tummen!

URGULLIG! Som mormor! sa hon den lilla söta!!!

För er som inte vet så är jag förknippad med "dösallad" = döskallar!

Ja kära svägerska, så är det! Kram Maria

Av Maria - 1 december 2008 20:09

sen vi blev herr och fru Grindefors! Lite foton från den dagen och kvällen...

Blir likla glad nu när jag ser dem, det var en otrolig upplevelse. Starka känslor! Ett vinterbröllop är något speciellt, alla ljus och vit snö!

Sen alla våra nära och kära, att få umgås en sån här kväll! Härligt!!!

Kram till er alla! Maria

Ovido - Quiz & Flashcards