M som i Maria

Alla inlägg under mars 2010

Av Maria - 31 mars 2010 21:13

NU är det fullt upp med påskbestyr. Först är det en Blåkulla-tur som väntar,  bara jag får fatt i kattrackarn...

Har haft avslutning på vattengympan ikväll, och som vanligt bjuder mina Bad-brudar mig på smörgåstårta efteråt! Kanongott! Jag fick även en jättefin GUL begonia, behövde nåt "påskigt"! Tusen tack!

Barn och barnbarn är på väg från Kiruna, kommer till Fränsta inatt. På lördag kommer hela familjen hit! ÅH vad vi längtar efter er! NU önskar jag er alla en mysig påskhelg med MASSOR av vila, god mat, godis och nåt gott i glaset!

Bilder kommer framöver.

Se upp för HÄXOR och övrigt löst folk! Kram M    









Av Maria - 28 mars 2010 12:27

   Vi har myst som bara den. Varit på stan och shoppat till familjens 1-åring

 (Alva 1/4) och så klart lite till Vilma. Ätit gott och kollat på "Vampyrfilm", New Moon! Riktigt bra! Så kul att ha barnen hemma ibland!!!!

Nu har hon åkt, jag har planterat om en massa blommor, trist med SKÖNT att det är gjort! Nu anländer gubben hem efter en fiskehelg, hoppas han har mycket fisk med sig.

  Ha en bra vecka! NU laddar vi för påsk.










Av Maria - 26 mars 2010 18:52

Måste få skryta över vår härliga kille, Zebbe, på Vallaskolan. Han åker till Paralympics i Vancover och tar BRONS!!!! Bara 15 år, en bragd! Idag firade vi honom på skolan och ALLA är så imponerade och stolta över denna härliga kille! STORT GRATTIS, Zebastian!

    

Av Maria - 20 mars 2010 16:42

med goda vänner på middag. Vi firade även Björns 55 årsdag! Grattis!

  

Trist väder men men...det går mot vår! NU ska vi på middag hos några grannar, ibland har man tur som en tok! Sköt om er!

      









Av Maria - 14 mars 2010 13:44

Äntligen kom våren, och vårblåsten! Men vi for ut ändå och fiskade, grillade korv och bara myste. Solen värmde men det blåste, perfekt att fiska med hjälm på! Ingen blås och ingen flygfisk kan anfalla!  

      Lite skillnad på fiskmängd, jag fick 4 st fina, Orvar minst 40 men blandad storlek...20 jättefina! 

Av Maria - 10 mars 2010 20:39

Idag fick vi post från Vilma. Hon har ritat av både mig och Orvar. Här är jag! Det står ju också mormor, och Vilma. Härlig bild! Jag har örhängen och halsband!

 

  

Här är Orvar. Han har både haka, hals och sen kropp! Gulligt, eller hur? Sen har hon skrivit Orvar också...Gulligaste Vilma! Tack för härliga bilder! Vi längtar efter dig! M

Av Maria - 9 mars 2010 15:54

Härligt med lov för alla barn. Själv jobbar jag tre dagar, men på torsdag åker jag neröver Fränsta och blir klippt, sen mot Sundsvall.

KUL ska det bli! I övrigt är det ju inte kanonväder för sportlovslediga barn och vuxna. Trist! Hoppas det blir bättre. 

Nu önskar jag er en bra vecka! M

  

  

Av Maria - 7 mars 2010 16:44

Det är frågan på Strömsunds MC;s isracingträff. Jag tycker alla som kör är långt ifrån mesiga, det går undan och det går fort! En härlig dag i solens sken! Alla var nöjda! Kvällens partaj blev mycket trevligt med bra musik och roliga människor! TACK Strömsunds MC för ett trevligt arrangemang! M

                      

Presentation


M som i Maria

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards