M som i Maria

Alla inlägg under juni 2012

Av Maria - 24 juni 2012 09:57

Äntligen kom både sommar och sol, på självaste Midsommarafton!


Vi började dagen med städning runt och i båthus. Sill-lunch är ett måste! Den åt vi tillsammans med Anette och Örjan på bryggan. Vilket väder!

               

På kvällen blev det Grill-knytis med goda grannar! Hemma hos Benke och Lena var grillen på gång och där kunde vi sitta på bryggan...Underbart! Tack alla goa grannar och vänner för en trevlig MIDSOMMAR afton. Nu är det jobb några veckor till....sen semester! / M

            Anettes otroligt vackra och goda midsommartårta!

   ps Måste visa en bild på mina fina blommor som jag fick av Alva och Vilma när jag fyllde år! Till världens bästa mormor står det på kortet! Gullungar! TACK!

Av Maria - 6 juni 2012 14:18

Jag måste få visa mina pelargoner som jag fick av mina vattengympatjejer som TACK. (bla)

De blommar som bara den, har inte haft ut dem ännu pga av det kalla och blåsiga vädret vi har haft! Men om det blir varmare ska de få "bo" på altanen!

 

Idag har jag grävt upp en rabatt...sen har Orvar timrat en stomme runt, ni får se framöver vad det blev av det hela! Ha en skön 6 juni!

 

Maria

Av Maria - 6 juni 2012 14:08

Vi är några grannar som försöker träffas några gånger under året, och ha Triss-skrap...

Men det går inte så bra! Jo, vi har jättetrevlig! Alltid god mat och trevligt. Häromsistens var vi hos Sigun och Ivar, TACK för senast! 

        

Men vinsterna låter vänta på sig...

Bättre lycka nästa gång! / M

Presentation


M som i Maria

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards