M som i Maria

Alla inlägg under juni 2011

Av Maria - 30 juni 2011 21:56

Tiden går och jag hinner ínte blogga med nån ordning! Midsommar firade vi i Orvars jaktkoja, Byvattnet. Vi kunde äta sill-lunch ute och även grilla på kvällen men visst var det regnigt! Trist! Men det var väl en vanlig svensk midsommar!

Imorgon gör jag sista dagen innan semester och det ska bli så skönt!

I veckan har vi haft tropiskt klimat, +28 igår när jag åkte hem... Nice!

Helgen blir en fullspikad helg, Triss-kväll med goda grannar imorgon och Before-Skottland på lördag...

Ha de! M

    Tittut, säger Timo...ser regnigt ut, jag håller mig inne ett tag till!

          Midsommargodis!

     

Av Maria - 20 juni 2011 20:14

för i år, gick mot ADAS  Plöjparty och Vårbacken (Nedansjö).

En trevlig kväll i goda vänners lag, både från Sverige och Lettland. Det blev både dans och skratt... Tyvärr så kom regnet så lördagen började inte kul. Men vi är vana att åka i regn så vad gör väl de'!

Några bilder från helgens bravader...

          

Idag fyller jag år, tiden går!

Har fått kaffe, tårta och paket på säng och sen en helt vanlig arbetsdag...

  Tjusarlocken är väl för härlig???  




Av Maria - 12 juni 2011 19:36

har det blivit när det gäller mitt jobb! Men inget jag kan göra så mycket åt! Trist när vuxna inte kan lyssna på hur saker och ting egentligen förhåller sig. Hur vi på en skola måste hantera vissa svåra beslut...

Att inte tänka på barnens bästa, utan på sitt eget mående. 

Jag har fullt stöd av arbetskamrater, rektor och så klart min underbara familj! Men jag mår inte bra när inte barn mår bra...

Nog om detta! Helgen har ju varit underbar när det gäller sol och värme! Vi har suttit ute på altanen mest hela tiden! Härliga tider!

Nu stundar en ny arbetsvecka, som jag inte vet alls hur den kommer att se ut!

Sköt om er! / M

    

Av Maria - 8 juni 2011 08:08

I helgen som var hann jag med mycket! Först åkte jag till Sundsvall och träffade Douglas med familj. Vilken goknul! Ja, ni ser ju själva...

      Nyäten (gröt är smaskens!)

Emelie kom också ner en sväng.

Famljemys på golvet...

    

Hugo tyckte också det var kul med besök, men det är bäst att vakta maten!    

Farmor och Douglas...   

Senare i helgen fixade vi singel i Timos hundgård, vilket slitgöra! Men det blev ju jättefint...fast Timo gillade det inte!

Nu får ni ha en bra vecka. Skolavslutning på fredag. / M

      

Av Maria - 1 juni 2011 14:02

I söndags regnade det och regnade...vi tog en biltur. Ovanför Krokom, kom vi på denna gigantiska bäverdamm! Ingen bäver syntes, men vi ser ju att de finns där! Vi hamnade i Arvesund hos Saku's pappa och farfar på kaffe innan hemresa. Idag åker jag mot Sundsvall och Douglas! Ska bli så kul att träffa dem alla! Ha en bra Helg! M

     Liten kisspaus!

Presentation


M som i Maria

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards