M som i Maria

Alla inlägg under oktober 2010

Av Maria - 22 oktober 2010 17:48

Tror snön är på väg...det känns i luften. Så ta fram dunjacka, långkalsonger och på med dubbdäck! Sköt om er! M

  

Av Maria - 18 oktober 2010 18:21

  Nu är jag hemma igen! Det går ju så fort...

Har haft några härliga och intensiva dagar" med barnbarn i Kiruna,  och "päron" så klart. Vilma firade sin 4 årsdag med ett superkul kalas med 20 barn!   

Tur att de hade lånat en gympahall, så det var full rulle på mjuka mattor,  studsmattor och plintar! Mormor såg mest till att fikat fungerade, det var varmkorv med bröd, glass i stora lass och fiskdamm! Pappa J var "gammelgädda" i fiskdammen! 

Vilma öppnade paket från kl halv 7 på morgonen till sena eftermiddagen!

Mycket Barbie, det är det som gäller nu, hund-i-bur, kassapparat, Prinsess-väckarklocka, kläder, böcker...ja allt möjligt. En stor husbuss till Barbie så nu har hon det hon gör. Både att leka med och  se till att lillasyster Alva inte "raserar" den!  

Tack Cattis och Jonas för helgen och KRAMAR i massor till mina gullungar Vilma och Alva!             


Av Maria - 12 oktober 2010 19:29

Imorgon kväll tar jag tåget till Sthlm sen blir det flyg till KIRUNA! Mormor längtar efter gullungarna! Ja, efter Cattis och Jonas också...

Men det är ju småtjejerna som drar mest. Jag ska få följa med Vilma på barngympa, och sen ska vi fira  hennes 4 års dag!   

Jag ska också leka med Alva, och få mysa med henne. Hon tror mormor bor i datorn! Här får ni några bilder som Cattis skickat! Jag ska packa.

Det kommer nya bilder senare! Ha de så bra! M  

            

Av Maria - 7 oktober 2010 21:13

gick av stapeln förra fredagen. Ett underbart väder, men det blev ju kallt framöver natten. Men med goda vänner och filtar så blev det varmt och gott ändå.

             

Presentation


M som i Maria

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards