M som i Maria

Alla inlägg den 20 december 2008

Av Maria - 20 december 2008 21:42

har dansbandssverige fattat vad som är dansant! Å kul! TACK Larz Kristerz för att ni kom in i stugorna på lördagskvällen med glimten i ögat och fullt ös på scenen. Med låtar av Prince och Twisted Sisters!!! Jag älskar er! OM ni vann har jag lovat att åka och kolla på er, jag som inte är en sk "Dansbandare"! Men ni har gjort det så jag kommer!!! Se upp i Sverige i sommar, jag ska putsa skorna!!!

Av Maria - 20 december 2008 14:59

såg ut så här! ÅH kolla alla paket...ojojoj. NU har vi tagit in årets så får den tina, och den ser minst lika fin ut! Kanske finare? Idag har jag lagt in sillen, gjort Jansson, kokat senap och slutligen gjorde jag ischoklad och pyntat lite till, nu måste det vara det sista! Avslutar med en bild från ifjol på Vilma, snacka om att de växer de små liven! Glögg på er i stugorna. M

Ovido - Quiz & Flashcards