M som i Maria

Direktlänk till inlägg 20 november 2008

Här blev det andra bullar...

Av Maria - 20 november 2008 19:58

Ja, jag höll på att bli tokig ett tag! Typiskt när man ska baka på en kväll, så ska det krångla, degen blev hur lös som helst, bara ett klet!!! Jag funderade på om jag skulle skicka ut hela bunken till räven, men samlade mig och tänkte om! Tur för det, nu finns här Saffransbullar till 1:Advent! Jag ska ju till Örebro till veckan och tenta, brrr... åker redan på söndag , så på lördag blir det bara tenta-läsning. Därför är det skönt att baket är i land, puh!

Å i morgon är det fredag!!! Härligt! Full fart mot helgen! M


 
 
Birgitta F

Birgitta F

20 november 2008 20:45

Jojo de bullarna såg goda ut. Själv åker jag FRÅN Örebro på söndag, elelr från Lindesberg egentligen. Åker dit för att vara med på en lokalkubbskonfernes inom Brukshundklubben där, för att bistå med min tveksamma intelligens och erfarenhet....

http://www.blogtown.se/blog.php?id=attig

 
Ingen bild

Annakarin

24 november 2008 12:03

Åhh vilket härligt bull bord. Man får ångest över att se vad du pysslar på. Ha de gott.Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 18 augusti 2013 16:59

Jag fick biljett till Ljungarocken av mina barn och barnbarn och det var en toppenpresent! TACK igen! Vilken fredagkväll i lilla LJungaverk, 4 000 personer kom såg och upplevde en musikfestival utan dess like! Glada positiva människor överallt, hårt ...

Av Maria - 7 augusti 2013 13:15

I sommar återvände vi till vårt älskade Skottland! Vilket land, har ni inte varit där så har ni missat något, jag lovar!!! Här kommer veckan i bilder och lite text. Första tre nätterna bodde vi i en underbar liten by som heter Pitlochry. Bästa boen...

Av Maria - 7 augusti 2013 12:57

Jag säger som de gamla indianerna ; Long time, no see! Men efter några funderingar så bestämde jag mig att blogga lite...hoppas ni hänger med! Jag börjar med lite sommarbilder, Midsommar i Byn...lika trevlig som de människor som bor här!   ...

Av Maria - 15 december 2012 07:41

Som ni förstår har det hänt nåt! Datorn har kraschat så jag återkommer när jag har en ny. Svårt att blogga från min IPhone som jag gör nu. Alla foton mm är borta! Vi ska försöka få hjälp med hårddisken... Nu vet ni! På återseende! M...

Av Maria - 12 november 2012 18:25

Så fort vi pratar om sommaren som var...så känns det så länge sedan och att den var så dålig. Det var den, men det fanns kvällar som var härliga, inte många men några! Fick några bildminnen från en kväll i sommar av Örjans dotter, Malin. Titta vad...

Ovido - Quiz & Flashcards