M som i Maria

Alla inlägg den 15 november 2008

Av Maria - 15 november 2008 10:52

En sån har jag gjort nu tills de kommer,  "främmande" vårt, vilket knäppt ord, främmande och då är det ofta nära och kära!!! Nåväl, här börjar lördagen bra, med nysnö! Vitt och fint överallt. Orvar far till skogs med hunden och jag joggar, sen hem och bakar tårta. Receptet hittar ni på www.recepten.se Men Orvar kommer hem utan hund, han drog iväg efter en räv!!! Så nu är han "putsväck"! Orvar måttligt less på jycken nu, värst är väl om han kommer ut på vägen eller i över nån is...

Tur att jag har bakat en vuxentårta så han får nåt gott i eftermiddag! Men jag vill ju att Timo ska komma hem jag med...inte kul att ha han springade runt i byarna här!

NU ska vi ladda för en trevlig lördagkväll och Timrå; KÖR på som sist, det funkade kanon!!!Äntligen vinst. / Maria


Ovido - Quiz & Flashcards