M som i Maria

Alla inlägg den 6 november 2008

Av Maria - 6 november 2008 19:34

det är inte bara Timo som sitter på soffan och väntar! Det gör jag också, jag väntar på snö, vinter, advent,glögg, 1årig bröllopsdag, julpyssel och TOMTEN! En massa väntan och längtan, men det är ju det som är själva grejen, att längta efter något eller någon! Vad vi behöver just nu är just det; lite mer ljus, glitter, rött och guld, eller svart och silver, och god mat och dryck! ÅH en underbart snäll skäggig man, ja min också men nu tänkte jag på Tomten! Som ger barnen (de snälla) julklappar, tro vad de dumma får? Har aldrig hört det? NÄ nu var jag dum, det finns ju inga dumma barn!!!

Emelie (ett av mina snälla barn) och Orvar har redan bestämt att de är just de två som står för årets knäck! Tack för det! De är de "coola" typerna, Tomas (mågen) och jag kokar glöggen vi! Vi är mer för det varma och gosiga vi! Kram på Er! M


Ovido - Quiz & Flashcards