M som i Maria

Alla inlägg den 28 november 2008

Av Maria - 28 november 2008 12:31

Ja en bit i alla fall, är jag värd! Ego-trippat? Ja kanske men jag har klarat tentan och skrapade ihop ett VG! Då är jag värd tårta! Men det blir nog imorgon, för ikväll ska jag iväg och fira en jobbarkompis som ska till och fylla 50!Veckan i Örebro har varit tuff, det är något med luften där! Eller är det skolmiljön? Men den vore jag väl van! Ha ha ha...Det har nog med allt som vi ska prestera på en innevecka, tenta, gruppuppgift och redovisningar. Sen ska vi lyssna på föreläsningar, som ofta är jättebra men vad hjälper det när hjärnan har somnat! Sen en liten fråga, vad är det för fel med SJ??? Alltid förseningar! HUR kan de ha så mycket problem med tåg, elfel (!), vänta in andra tåg...ja det tar aldrig slut! NEJ jag vill inte åker något mer tåg, tror jag liftar nästa gång! NU ska jag iväg till byn och handla, lite tomt i skåpen nu! Vad lever stackarn på när  jag är borta? Kram på er och nu ni; HÅLL i er! Full fart mot helgen! / Maria

Ovido - Quiz & Flashcards