M som i Maria

Alla inlägg under april 2009

Av Maria - 5 april 2009 18:14

Det blev Alva, bra val tycker Mormor och Orvar. Jag har varit i Cattis blogg och "Tjuvat" de här bilderna men det får man som Mormor, eller hur?

Visst är de underbart söta!!!

Ha en bra söndagkväll! Momma

Av Maria - 4 april 2009 18:44

Orvar har pysslat med fiske och lite "stilstudier" efter Tallinresan. Jag har påskpysslat, bytt gardiner och gjort en rostbiff. Vill visa en jättefin Mormor-bukett jag fick av Berith och Henrik. TACK!

Fantastiskt fina rosor!

Nu är det tv-kväll som väntar.  M

Av Maria - 2 april 2009 21:07

Det händer så mycket nu i familjen. Det stora var ju att bli Mormor igen, nysshemkommen från Tallin. Här kommer några bilder från senaste resan...Lite från båten, staden och när Eva och jag lär oss Marengo!!! Det var ju "Caribien Nights" så då måste man hänga på...Ha ha ha!

Av Maria - 1 april 2009 19:40

Jag har blivit Mormor idag, kl 16.50 (precis i Mommas vattengympapass) kom hon till världen! 3510 gr och 50 cm. Underbara barn! Grattis Cattis och Jonas. Grattis Vilma till att bli storasyster! / En Lycklig Mormor

Ovido - Quiz & Flashcards