M som i Maria

Alla inlägg den 23 april 2009

Av Maria - 23 april 2009 19:49

Något jag inte gillar är SMITARE!!! Gjorde ett ärende igår på stan innan vattengympan och vad händer, nån idiot (ursäkta men sant!) tar och backar eller kör rätt in i min bakdörr! OCH SMITER!!!! Jag lämnade bilen max 10 min och då har det hänt. Inga vittnen, det bara kokade för mig! Tur för  honom /henne att jag inte träffade på dem....MORR!!!

Var till Polisen idag och anmälde det hela, han var mäkta brydd över den rejäla smällen. Måste ha både hört och känt av den och kanske märken på den bilen också....Jag ska hålla utkik efter stora blå bilar, för det är blåa revor i dörren. Pust, nu har jag skrivit av mig ilskan. Men visst är det trist???

Vår i luften i alla fall! Härligt!

ÅH ni; Full fart mot helgen! Kram M

Ovido - Quiz & Flashcards