M som i Maria

Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Maria - 7 januari 2009 20:46

Jag måste bara skriva av mig!HUR i hela friden kan man som vuxen man klä sig så inihee-vetet (förlåt) fult! Satt och tittade på Grammis-galan, lyssnade på Takida och kollade in en frän Robban. Sen försvann allt det mysiga och jag höll på att sätta teet  i vrångstrupen när herr Olle Jönsson i Lasse StefanZ(kolla in Z) äntrade scenen i Cowboy hatt, RUTIGA byxor och IMITERAD KROKODILSKINNS -kavaj!!! OJ OJ OJ!!! Vem är hans stylist? Vem kan sy så fula kläder, har Lena PH varit inblandad...ni som känner mig vet att jag inte är någon dansbandare men det här tar priset! Sen är jag inte någon modebloggare heller, men jag måste bara skriva av mig! NU har jag gjort det, hittade ingen fin bild på kvällen out-fit, finns säkert att finna imorgon. Men håll tíll godo med den här bilden av Modeoraklet Olle J. Dior och grabbarna, släng er i väggen, nu har vi Mr JÖNZZON him self...(Oh my god)!

ps senare visar han upp sin tuffa tatuering (tycker han) på några löjliga ackord...stackare! Kör i svanken nästa gång, mr JÖNZZZZ

Av Maria - 7 januari 2009 17:44

Jag tyckte det var trist i morse att börja jobba igen! Men sen jag pratat med min äldsta dotter, Cattis, vars sambo blir klar med plugg nu den 16/1 och inget jobb...då är det inte trist att ha jobb utan att vara utan!

Fy sjutton! Förstår era kval. Jonas har sökt hur många jobb som helst men i nu läget är det svårt inom alla områden, så jag håller tummarna för er! Men det löser sig alltid, och när det ser som mörkast ut, jag lovar, det vänder! NI fixar det här. NI som söker folk, hör av er till Jonas! Han kan göra Pecan-paj, fiska, sköta barn (kanonduktig), fixa med dator och sen är han ju PA-utbildad och civilingenjör...Behöver jag säga mer! NÄ! Kram M

Ovido - Quiz & Flashcards