M som i Maria

Direktlänk till inlägg 7 januari 2009

Modeoraklet Olle Jönnson i Lasse StefanZ!

Av Maria - 7 januari 2009 20:46

Jag måste bara skriva av mig!HUR i hela friden kan man som vuxen man klä sig så inihee-vetet (förlåt) fult! Satt och tittade på Grammis-galan, lyssnade på Takida och kollade in en frän Robban. Sen försvann allt det mysiga och jag höll på att sätta teet  i vrångstrupen när herr Olle Jönsson i Lasse StefanZ(kolla in Z) äntrade scenen i Cowboy hatt, RUTIGA byxor och IMITERAD KROKODILSKINNS -kavaj!!! OJ OJ OJ!!! Vem är hans stylist? Vem kan sy så fula kläder, har Lena PH varit inblandad...ni som känner mig vet att jag inte är någon dansbandare men det här tar priset! Sen är jag inte någon modebloggare heller, men jag måste bara skriva av mig! NU har jag gjort det, hittade ingen fin bild på kvällen out-fit, finns säkert att finna imorgon. Men håll tíll godo med den här bilden av Modeoraklet Olle J. Dior och grabbarna, släng er i väggen, nu har vi Mr JÖNZZON him self...(Oh my god)!

ps senare visar han upp sin tuffa tatuering (tycker han) på några löjliga ackord...stackare! Kör i svanken nästa gång, mr JÖNZZZZ

 
 
Ingen bild

FruNaggen

7 januari 2009 21:12

JAA, herregud..såg också detta (f-låt Siwan) men de var de värsta jag sett, hihi.

 
pia

pia

8 januari 2009 13:51

Jag såg inte bilden, men hu så hemska de såg ut i dansbandskampen. Verkar vara deras grej. Jag gillar när folk har egen stil, MEN man behöver ju inte aktivt försöka se så hemsk ut som möjligt...!
Ha det gott! Hoppas ni har det bra däruppe i norr. Det var mysigt att hälsa på i skolan!
Kram Pia

http://www.vardagihaag.blogspot.com

 
piaffen

piaffen

8 januari 2009 21:12

Din är ju också jättefin och mysig liksom! Det är jätteskoj att blogga. Jag måste ha nåt litet projekt när jag inte jobbar. Det är som du säger, ganska bra att jobba ändå!
Ha det gott
Kram Pia

http://www.vardagihaag.blogspot.com

 
Ingen bild

simon

5 mars 2009 20:08

hahah du ä rju ett riktigt skämt.. låt kungen klä sig som han vill. han äger scenen ändå. å lyssna på lasse stefanz de finns fan inge bättre band än dom. å kolla på dig själv. troru att du är cool för att du sitter på nån motorcykel. vafan hål dig inne käringar ska inte köra ändå. blir bara så irriterad när man snackar skit om lasse stefanz och medlemarna om ni inte gillar de så hål de för er själv

 
Maria

Maria

7 mars 2009 21:24

OM du ska göra dig besvär med att skriva i min blogg så lär dig åtminstone att stava!!!Sen skriver jag vad jag vill i min blogg, du behöver inte läsa! Jag tycker som jag vill och du; fegt att inte skriva ut mail-adress! Sen tar jag inte mer skit...tycker fortfarande att de är urkassa...

http://msomimaria.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 18 augusti 2013 16:59

Jag fick biljett till Ljungarocken av mina barn och barnbarn och det var en toppenpresent! TACK igen! Vilken fredagkväll i lilla LJungaverk, 4 000 personer kom såg och upplevde en musikfestival utan dess like! Glada positiva människor överallt, hårt ...

Av Maria - 7 augusti 2013 13:15

I sommar återvände vi till vårt älskade Skottland! Vilket land, har ni inte varit där så har ni missat något, jag lovar!!! Här kommer veckan i bilder och lite text. Första tre nätterna bodde vi i en underbar liten by som heter Pitlochry. Bästa boen...

Av Maria - 7 augusti 2013 12:57

Jag säger som de gamla indianerna ; Long time, no see! Men efter några funderingar så bestämde jag mig att blogga lite...hoppas ni hänger med! Jag börjar med lite sommarbilder, Midsommar i Byn...lika trevlig som de människor som bor här!   ...

Av Maria - 15 december 2012 07:41

Som ni förstår har det hänt nåt! Datorn har kraschat så jag återkommer när jag har en ny. Svårt att blogga från min IPhone som jag gör nu. Alla foton mm är borta! Vi ska försöka få hjälp med hårddisken... Nu vet ni! På återseende! M...

Av Maria - 12 november 2012 18:25

Så fort vi pratar om sommaren som var...så känns det så länge sedan och att den var så dålig. Det var den, men det fanns kvällar som var härliga, inte många men några! Fick några bildminnen från en kväll i sommar av Örjans dotter, Malin. Titta vad...

Ovido - Quiz & Flashcards