M som i Maria

Alla inlägg den 23 september 2008

Av Maria - 23 september 2008 19:27

ja, jag vill verkligen ha den här! Gick in på Duka och kollade lite extra på dessa skålar idag. Visst är de fina, men ganska dyra beroende på färg. ÅH naturligtvis vill jag ha de som är dyrast...Sitter och kollar i alla veckotidningar där kändisar köper handväskor för 15.000 kr, ja du läste rätt! 15 papp för en väska, min Opel kostar kanske hälften...men är de lyckligare? Knappast! Men lite lyckligare skulle jag bli med en sån här skål! fniss, lite ego ska man vara, det hörde jag igårkväll på en föreläsning! Nog om detta, var och tränade ikväll, BodyPump, sköönt! Om man är trött innan så kommer man liksom igen när man kämpat med den där stången i en timme, med tyngder och bra musik. NU ska jag hoppa i duschen och värma mat till mannen i mitt liv som jobbar till sena kvällen. Ja han vill ju inte omnämnas här, de här bloggandet är bara nåt trams, enl honom.Vem vill veta vad jag gör, säger O... Ja, men då behöver man ju inte läsa, säger jag. Kram på er och ta en promenad eller nåt!!! M

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards