M som i Maria

Alla inlägg den 11 september 2008

Av Maria - 11 september 2008 17:42

Mormors älskling! Å då ska jag bara vara mormor... Vi har så mysigt, hoppas på bra väder så vi kan vara ute med kaninen Betty, kanske mata grannens hästar, ja vi brukar ha fullt upp! En underbar liten tjej är hon, mitt barnbarn. Det var meningen att hennes föräldrar skulle jaga, men de ska "bara vara" och det är något man ska försöka få tid med när man är småbarnsförälder, att bara vara den där personen och inte bara mamma och pappa  hela tiden! Sen vill jag tacka er alla för roliga kommentarer jag fått! Till Gilla, tyvärr är vattengympan i ett vanligt badhus. Till Y i Naggen, känner du igen svampen? Åh till mina barn, Älskar er! Till Marina nere i söder, längtar tills vi kan ses,kanske nu när jag ska iväg och plugga lite! Kram på er alla och Trevlig Helg!

ps snart är det nedsläpp...vadå? Nä inte bandybollar, kräftburar eller vad ni tror utan HOCKEY-dax! HEJA TIMRÅ IK, laget i mitt hjärta!!! Maria

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards