M som i Maria

Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Maria - 24 oktober 2008 07:34

Först och främst vill jag fira Matilda, Orvars systerdotter som blir 18 år precis idag! Grattis! Eftersom Matilda (hon i vitt) har bott här hos oss några gånger under sina praktikperioder i stan så känner jag lite extra för henne! Det blir ju så när man får "låna" barn ett tag, och hon är en underbar "unge", nu hajar du nog till M, men unge är man länge...ibland hela livet! Ha en riktigt bra dag nu och ÄT TÅRTA hela dan!

Sen vill jag gratta laget i mitt hjärta; Timrå! NI gjorde det, spöade Brynäs, så bra!!! (förlåt Tomas) En vinst behövdes nu! Nu kör vi på, fler 3-poängare behövs,men nu har ni vilat och samlat ihop er! Kanon! Heja TIK!!!

Till er alla vill jag bara säga! Full fart mot helgen! Kram M


Ovido - Quiz & Flashcards