M som i Maria

Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Maria - 2 oktober 2008 19:53

Har varit till lillgumman idag en sväng. Hon var som vanligt på strålande humör.Surrade en massa, mycket om Bebisen som är i mammas mage. Tänk att jag ska bli mormor igen, fantastiskt! Jag som vill ha mer mormor-tid med Vilma, hur ska man hinna en till? Kanske man får det när man blir mormor för andra gången? Så skulle det vara! Sköt om er i stugorna! Maria

Av Maria - 2 oktober 2008 08:08

Nu är det redan torsdag och nära helgen! Härligt. Jag ska åka till Sundsvall och hälsa på mina två yngsta barn och deras sambo´s. Emelie ska fixa mitt hår och sen ska vi gå på hockey! Jättekul. Nr 36 Styf är tillbaka som back så nu kommer det att gå ännu bättre än innan! Ikväll däremot är det jobbigt igen för vårt äktenskap, ja inte mitt och Styf´s utan mitt och Orvars...Han är ju Modo-it (stackarn) och ni vet ju vid det här laget vad jag är för sort. Det kan bli en tystlåten kväll här i Handog! Men vi har klarat av några år nu i slutspel och allt så vi fixar det här! Hur säger de vise; I krig och kärlek är allt tillåtet! Kram på er! M

Ovido - Quiz & Flashcards