M som i Maria

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Maria - 5 februari 2012 14:41

om näsan har det varit i några dagar! I fredags var det -34 när jag skulle åka på jobbet. Då ville inte min bil starta! Jag fick som tur var hjälp av toppengrannen Örjan, men vi fick inte igång den. Jag fick däremot ta hans bil på jobbet! Tusen tack!

Gulligare grannar än här i Handog kan man inte ha!

Igår (lördag) var det - 37 grader! Då åt jag frukost i sängen! Som en sann fritidspedagog så brukar jag säga; Det finns inte något dåligt väder, bara dåliga kläder...

Men när det är så här kallt så "vete tusan"!

Här kommer ett boktips! Den har ju varit ute på marknaden ett tag men nu läser jag den. Hundråringen! Härlig bok, med en rolig historia!

Ha en bra vecka! Glöm inte långkalsongerna! / Maria  




Ovido - Quiz & Flashcards