M som i Maria

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Maria - 21 oktober 2012 16:58

Nu var det länge sedan jag skrev något i Bloggen...ibland tappar jag sugen att skriva. Hoppas ni saknat mig? Då känns det roligare!   

Hösten har gått rasande fort, tycker jag.

Här i byn har vi hunnit med Tunnbrödbakning, och Västkustafton.

Jag och Anette bakade så vi hade till älgjakten.

            Givetvis kom gubbarna förbi och ville ha pizza!

Jag har varit till Emelie och där åt vi kräftor. MUMS!      

Jag har fått en alldeles egen KITCHEN AID, av min man.

Något jag önskat i flera år! Vet inte vad jag gjort, men något bra tydligen! TACK, Orvar!

 kanske för att jag aldrig klagar när han jagar (det rimmar t o m !)

En helg for jag till Sundsvall och hälsade på Douglas med familj! Farmors goknul!

Vi lekte mycket, mest med traktorer!

     

Sen kom den efterlängtade Västkustiska aftonen! Svårt ord det där...

Bilderna talar om hur gott det var!

       

Tack ni som ordnar en sån trevlig kväll!

I övrigt så rullar livet på...full fart mot en ny arbetsvecka! Sköt om er! M

    Vi har lite olika intressen, Orvar och jag...jag är ute och går (ibland joggar jag) medan han tar en god Whisky! 

Ovido - Quiz & Flashcards