M som i Maria

Alla inlägg under september 2009

Av Maria - 3 september 2009 07:22

Nu ska jag packa klart och sen åker jag mot Ljungaverk, sen mot Kungliga huvudstaden! Emelie och jag ska ha en Mamma-Dotter helg i storstan. Något jag längtat efter! Sen till veckan kommer Catarina, Vilma och Alva från Kiruna och ska vara här hos oss i en vecka! Vilken lycka!!! Hösten börjar bra, för mig, eller hur? Sköt om er i bär och jakt-tider! M

Av Maria - 1 september 2009 21:37

Idag är det den 1 september, och höstmånaden är här. Men då är det 23 grader varmt här i Jämtland och Handog!? Konstigt! Jag tog mig i kragen och blev medlem på Step-In igen! Det känns så kul. De har träningsmöjligheter både på Storsjöbadet och i deras vanliga lokal. Så nu är det bara att köpa nya träningsskor...men jag kan inte gå på "Pump", som jag älskar pga av mina handleder, inte än!!! Sköt om er!


Ovido - Quiz & Flashcards