M som i Maria

Direktlänk till inlägg 10 februari 2009

Jag ska vara glad...

Av Maria - 10 februari 2009 19:15

men ibland är det inte så himla lätt! Mitt älskade barnbarn Vilma ska flytta till Kiruna! Inte ensam. givetvis med mamma och pappa men ändå...

Jonas har fått ett kanonjobb där och jag är jätte glad för deras skull, men jag kommer att sakna henne så otrooligt mycket! Alla våra mysdagar när vi är för oss själva...Det finns flyg och tåg...ja men hur långt bort är det inte!!! Jag vet ju hur ofta farmor har kunnat komma på besök. 

ÅH vad det känns trist. Jag känner mig alldeles tom invärtes...

Lillgumman, hon betyder så otroligt mycket för mig! Sen kommer det ju en liten till i april...NÄ idag var det inga glada blogg-inlägg, jag avslutar med en "frusen ros", en bild av mig idag!

 
 
Ingen bild

Catarina

10 februari 2009 20:13

Vi kommer alla att sakna er jättemycket!! Det har varit så mycket värt att ha er nära och otroligt mycket värt för Vilma att få en sådan bra och fin kontakt med sin mormor, och alla andra också såklart. Vi får göra det bästa av situationen och du och Vilma får ha extra mysiga dagar när ni ses. När vi ses kommer vi iaf att få träffas mer intensivt istället. Jag förstår att det känns jobbigt. Vår högsta önskan hade varit att stanna i Östersund, men tyvärr gick det inte just nu :( Kram!

 
gunilla

gunilla

12 februari 2009 18:26

Förstår att det känns tråkigt nu . Vet ju hur mycket hon betyder lilla stumpan. Ni får ta vara på de dagar ni träffas alldeles speciellt mycket framöver. Men kul för Jonas att få ett bra jobb. Det är ju trots allt på tillgången på arbete som så mycket hänger. Vi är ju alla beroende av en inkomst.

Kramelikram från Gilla

http://grindelunda.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 18 augusti 2013 16:59

Jag fick biljett till Ljungarocken av mina barn och barnbarn och det var en toppenpresent! TACK igen! Vilken fredagkväll i lilla LJungaverk, 4 000 personer kom såg och upplevde en musikfestival utan dess like! Glada positiva människor överallt, hårt ...

Av Maria - 7 augusti 2013 13:15

I sommar återvände vi till vårt älskade Skottland! Vilket land, har ni inte varit där så har ni missat något, jag lovar!!! Här kommer veckan i bilder och lite text. Första tre nätterna bodde vi i en underbar liten by som heter Pitlochry. Bästa boen...

Av Maria - 7 augusti 2013 12:57

Jag säger som de gamla indianerna ; Long time, no see! Men efter några funderingar så bestämde jag mig att blogga lite...hoppas ni hänger med! Jag börjar med lite sommarbilder, Midsommar i Byn...lika trevlig som de människor som bor här!   ...

Av Maria - 15 december 2012 07:41

Som ni förstår har det hänt nåt! Datorn har kraschat så jag återkommer när jag har en ny. Svårt att blogga från min IPhone som jag gör nu. Alla foton mm är borta! Vi ska försöka få hjälp med hårddisken... Nu vet ni! På återseende! M...

Av Maria - 12 november 2012 18:25

Så fort vi pratar om sommaren som var...så känns det så länge sedan och att den var så dålig. Det var den, men det fanns kvällar som var härliga, inte många men några! Fick några bildminnen från en kväll i sommar av Örjans dotter, Malin. Titta vad...

Presentation


M som i Maria

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards